fredag 11 januari 2013

Klart grabben ska ha en cykel.

Idag hade vi tänkt att äta lunch på köpcentret Junction. Vi fick ändra lite på de planerna. Igår skröt vi för våra vänner Mia och DC att Will sover nätterna igenom. Det gjorde han fram till igår. Vi kom i säng lite sent eftersom det är så trevligt att sitta och prata via Skype på kvällarna. Jag hann inte somna innan det var dags att gå in till Will. Detta var en halvtimma efter midnatt ungefär. Sedan kunde jag lägga ner huvudet på min egen kudde klockan 04:10 igen. Därför blev det middag på köpcentret i stället för lunch. 

Vi bestämde oss att äta på KFC idag. Inte helt fel, men inte heller helt nyttigt. Men ibland måste man ju festa till det lite. Det är ju trots allt fredag. Will blev som vanligt ledsen när maten tog slut. 

Will gillar leksaker som man kan åka på, eller skjuta framför sig. Häromdagen fick han låna en sparkcykel av en snäll liten kille. Will blev fullkomligt överförtjust. Då föddes idén hos oss att försöka köpa en sådan till honom. Idag sprang vi på en lämplig variant, så vi slog till. Jag menar, klart grabben ska ha en cykel;))




Trevlig helg / Johan & Sandra

5 kommentarer:

  1. Heja på Will!

    Hemma i Landsbro kommer du cykla i från mamma & pappa och alla dina nya kompisar tror jag. Din cykel var ju jättefin!

    SvaraRadera
  2. Ja visst ska Will ha en egen cykel! Ha en underbar helg mina vänner! Här är marken åter vit...

    SvaraRadera
  3. såklart...!
    Tack för hälsningen, hoppas också på att bli frisk snabbt, speciellt då josef jobbar hela lördagen! :-)
    Kramar till er alla

    SvaraRadera
  4. ÅÅÅÅÅÅÅ! Ät dom enbart grillade kycklingbitarna åt mig, det är ju heeelt ljuvliga! Ligger här i soffan med 39 graders feber, inga alvedon så långt ögat når, 2 vakna så knattar & en låååååån väntan på att Björn ska komma hem ifrån Göteborg runt halv fyra inatt... har väl en natt att vänta som ungefär sett ut som er:)! Thohoooo! Kram på er älskade familj:)!

    SvaraRadera
  5. Jag förstår den glädje Will känner nar han fått sin egna cyckel. Ha det bra.

    SvaraRadera