lördag 2 februari 2013

29 blev 30.

Så har jag då gått och blivit stor. 30 år - galet! Jag minns ju när min morbror fyllde 30 och jag skrev en dikt till honom... "Oj, du är redan 30 år, tänk vad fort tiden går!"... hmpf, bite me. Än så länge ingen ålderskris iaf. Jag menar, 30 är väl det nya 20?

Dagen blev väl minnesvärd och innehöll allt vad jag kunde önska! Skönsång, presenter, lugn och ro med lounge musik och en bra bok vid lyx-poolen (på Windsor), god mat, vackra blommor och romantisk-film-kväll med chokladtårta. Johan känner mig, ingen tvekan om saken :).












De bästa presenterna har jag förvisso redan fått och den här dagen hade inte varit någonting att ha utan dem. Tack grabbar för att ni finns och är mina :)!




Kram till er alla därhemma! // Sandra & Johan

3 kommentarer:

  1. Åh vilken underbar bild på dig och Will! Lyser kärlek om den. (Du är också fin Johan;) Tack för att vi fick vara med på ett litet hörn på din stora dag, Sandra. Själva har vi tillbringat dagen i Sävsjös slalombacke, i strålande solsken. Bella tog sina första 'skär'. Kramar till er

    SvaraRadera
  2. Låter som en alldeles fantastisk födelsedag...!
    Kram på er alla!

    SvaraRadera
  3. Först får jag väl börja med att säga GRATTIS PÅ 30-ÅRSDAGEN till dej Sandra! Vilken härlig bild på dej och Will som ligger hos mamma och myser eller kanske han sover! Ha det bra Familjen Cederholm

    SvaraRadera