måndag 9 september 2013

annandagarnadagarna.

Fast "Dagarna du minns" är väl egentligen den riktiga reklamens slogan. Vi har fått många dagar att minnas och nu har vi lagt till ytterligare några på listan.

I fredags var dagen då Sverige slog Irland med 1-2 i VM-kvalet. Johan var tillsammans med ett gäng grabbar på en restaurang och såg dem vinna. Å jag, jag hade tjejkväll med mig själv. Det kan vara skönt ibland så jag har sagt att visas morgondagens match också så har han min tillåtelse att gå ;).


I lördags var bakdagen. Det med anledning av att det skulle fikas på söndagen. För den dagen var det vår tur att bjuda våra vänner här på hejdå-fika. Även om vi inte har en dag för hemresa spikad än så ville vi se till att få träffa alla en sista gång. Jag vet att vi har sagt det många gånger tidigare men åh vad mycket härligt folk vi har fått träffa och lära känna under den här tiden! 


Och idag var det någons speciella dag som vi fick äran att vara med och fira :). Jättemysigt, med fiskdamm och tårta och allt som hör ett födelsedagskalas till. Och varmt som en sommardag.







Det här var också dagen då Richard, vår vän och förra vakt, fick gåvan som så många av er har varit med och bidragit till. Han var mållös. Johan kommer att berätta mer om det i ett inlägg som kommer senare. En annan dag.

Kram // Sandra & Johan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar